| ID | 21615 | |
| 所在地 (Address) | フィンランド(Finland) | |
| 名前 (Name) | 現地語 (Local Language) | Sami Kajalo | 
| 日本語 (Japanese) | サミ カジャロ | |
| English | Sami Kajalo | |
| 関連ウェブサイト (Related Websites) | https://www.aalto.fi/en/department-of-marketing/sami-kajalo | |
| 研究分野 (Research Field) | 経済学・経営学 / 政治学 | |
| Economics, Business / Political Science | ||
| 研究分野の時代区分 (Focused Period of Research) | no data | |
| 研究関心 (Research Interests) | 現地語 (Local Language) | Corporate social responsibility and its impacts on brand loayalty. More specifically, I investigate how psychological traits affect our views on corporate social responsiblity and how these two concepts together affect brand loyalty | 
| 日本語 (Japanese) | 企業の社会的責任とその影響はブランドの忠誠心である。より具体的には、心理的特性が企業の社会的責任に関する私たちの見解にどのように影響し、これらの2つの概念がブランドの忠誠心にどのように影響するかを調査する。 | |
| English | Corporate social responsibility and its impacts are a brand loayalty. More specifically, I investigate how psychological traits affect our views on corporate social responsiblity and how these two concepts together affect brand loyalty | |
| 現況 (Current Status) | 現役(Active) | |
| 日文研経歴 (Affiliation to Nichibunken) | No | |
| 「国際日本研究」コンソーシアムに所属 (Affiliation to the Consortium for Global Japanese Studies) | No | |
| ORCID iD | ||
| 関連資料URL Source URLs | ||
| 備考 Notes | ||
| 更新日 Last Updated | 2022/03/22 | |
Workplaces
| Present | Affiliation Period/ *Survey Date | Name of Workplaces | Academic Title | 
| 〇 | *2019~ | アールト大学 ビジネス学部 マーケティング学科 (Aalto University, School of Business, Department of Marketing) | Senior University Lecturer, Dr. | 
